dinsdag 27 augustus 2013

Lokaal 2013-2014

In de eerste week van de zomervakantie was ik al ijverig aan het verven geweest om de vreselijk groene muur in ons nieuwe lokaal grijs te verven. Vlak voor ik op vakantie ging had ik al met tafeltjes en stoeltjes lopen slepen om alles al enigzins op zijn plek te zetten. Vandaag ben ik samen met mijn duo collega de puntjes op de I gaan zetten en zie hieronder het resultaat. We zijn beiden heel blij met ons gezellige, huiselijke lokaal... Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Before... 
Ons lokaal met knalgroene muur en knalgroene tegeltjes in het keukentje...


De eerste laag verf zit er op!


Terwijl de verf droogt beplak ik de tegeltjes met plakfolie...


Het resultaat na 2 keer verven...



Ons lokaal is ingericht! Zie hieronder het resultaat.



 

 

 

 

 

 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten